Hoe werkt Busling?

Met Bob als jouw online chauffeur kun je snel en makkelijk uw rit boeken. Je wordt volledig ontzorgt voor- en tijdens de rit. Wij bieden de laagste prijsgarantie en zorgen er graag voor dat jij zonder zorgen op reis kunt gaan. Daarnaast zoeken wij graag de leukste plekken uit om heen te gaan en geven we de leukste kortingen. 

Maar hoe gaat dat nou allemaal in zijn werking? Bekijk de uitleg video en lees het stappenplan om daar een beter beeld van te krijgen.

Busling Image - Book Plan Trip Preview Easy

Stap 1. Plan je rit online

Vul je gewenste vertrek en aankomst gegevens in op de website. Wil je een enkele reis, retour reis of tussendoor ergens stoppen? Dat kan!

Vervolgens krijg je gelijk een prijsoverzicht van de rit te zien. Controleer of alles klopt. Wanneer nodig kun je in het overzicht aanpassingen maken.

Stap 2. Vaker reizen met Busling? Maak een account aan en ontvang direct kortingen!

Van plan om vaker met Busling te reizen? Maak dan een account aan en profiteer van extra kortingen en aanbiedingen.

Busling Image - Easily Register Account
Busling Image - Verify Trip Pay

Stap 3. Bevestig je rit

Kloppen al je gegevens? Dan kun je nu de rit boeken. Klik op de ‘volgende stap’ en volg het betalingsproces.

Nog niet zeker of je de rit wilt boeken. Geen zorgen. Als je een account hebt, dan kun je de ritaanvraag later terugvinden in je account.

Je kunt uiteraard nog wijzigingen doorvoeren of de rit annuleren. Neem dan wel contact op met ons.

Stap 4. Contactgegevens van de chauffeur

Na het afronden van betalingsproces is de rit definitief. Je ontvangt uiterlijk 2 dagen voor de rit de contactgegevens van de chauffeur. Bij calamiteiten tijdens de rit kun je contact opnemen met het calamiteitennummer. Buiten kantoortijden wordt je doorverwezen naar een contactpersoon die je te woord zal staan.

Busling Image - Preview Trip Details
Busling Icon - Busling Bob

Stap 5. Ervaar het gemak!

Ervaar het gemak zelf en boek uw rit via Busling.

Zonder zorgen op reis

Wij beloven dat jij volledig zonder zorgen op reis kan met Busling. Benieuwd hoe wij dit doen? Misschien heb je al gemerkt dat een rit plannen zéér snel gaat en dat er veel voordelen zijn bij het aanmaken van een account.
Alleen nu nog op reis. Waarschijnlijk ga je met een klas op schoolreisje, met de afdeling personeelszaken op bedrijfsuitje of met vrienden naar een evenement. Dit alles brengt veel zorgen met zich mee. Laten wij je hier een beetje in ondersteunen. We hebben een tool ontwikkeld waarin jij een checklist kan opstellen, zodat jij en de groep niks hoeven te vergeten. Heb je hem al uitgeprobeerd? Ervaar het gemak.

Checklist
voor een
schoolreisje

Checklist
voor een
bedrijfsuitje

Veel gestelde vragen

Hoe werkt de laagste prijsgarantie?

Wij garanderen de laagste prijs voor uw aangevraagde rit. Mocht u ergens anders een lagere prijs gekregen hebben voor dezelfde rit, dan betalen wij het verschil. U krijgt bij Busling de rit voor dezelfde prijs. Hiervoor hoeft u alleen de gegevens van de recent aangevraagde offerte van de andere partij naar ons toe te mailen naar info@busling.nl. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging met de gegevens voor uw rit.

Hoe kan ik mijn rit annuleren of wijzigen?

Een rit annuleren/ wijzigen kan heel gemakkelijk door een mail te sturen naar info@busling.nl. Vermeld de gegevens die u via de mail of in uw account heeft ontvangen over de desbetreffende rit en mail deze naar ons toe. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging.

Kan ik een rit opslaan, zonder alvast te betalen?

Ja dat kan! Sterker nog, alle ritten die u bekijkt terwijl u bent ingelogd, worden automatisch opgeslagen in je dashboard! Hier kun je altijd je rit terugvinden. Je komt makkelijk bij je dashboard door te klikken op je naam rechtsboven in het de navigatiebalk.

Oeps, ik ben wat verloren in de bus!

Wij kijken de bus altijd goed door, om te zorgen dat verloren spullen weer bij de eigenaar terecht kunnen komen. Ben je iets verloren dan kun je een formulier invullen en naar info@busling.nl mailen. Wij nemen binnen 24 uur contact met jou op.
Tip. Klik hier om het formulier in te vullen.

Ik heb iets gevonden tijdens de rit

A: Goed dat je dit meld. Download het formulier, vul hem in en mail het naar info@busling.nl. Samen zorgen we ervoor dat het weer terecht komt bij de eigenaar.
Tip. Klik hier om het formulier in te vullen.

Hoe weet ik wanneer mijn bus er is?

Onze bussen arriveren uiterlijk 15 minuten voor vertrek. Er wordt altijd gecommuniceerd als de chauffeur later komt. Geen bericht gehad? Bel naar (085) 130 89 70. Wij zullen contact opnemen met de desbetreffende chauffeur.